Verslag 2 - Reisverslag uit Sabie, Zuid-Afrika van Yvonne Jongh - WaarBenJij.nu Verslag 2 - Reisverslag uit Sabie, Zuid-Afrika van Yvonne Jongh - WaarBenJij.nu

Verslag 2

Door: Yvonne de Jongh

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

08 November 2018 | Zuid-Afrika, Sabie

Eindelijk weer verbinding. We hebben echt superleukde dagen gehad. Dinsdag in een dag the big 5 gezien, terwijl de dag zo slecht begon. Ik ben beroofd, door ....... een baviaan. Zat heerlijk alleen aan de ontbijttafel, stond hij ineens naast me en griste het brood van tafel. Ik schrok me de tandjes. Daarna dus het park in. In grote kudde buffels gezien, een enorme neushoorn, kudde oliefanten, een vrouwtjes en een mannetjesleeuw en als kers op de taart het luipaard. Super, zeker als je weet dat sommige mensen wel tien keer in Afrika komen zonder het luipaard te zien. En we zijn er net. Nu in een grote tent bij Sabie Lodge River. Aan de rivier . Zwommen twee nijlpaarden in. Zo gaaf. Ivm aantal mb’s nog even geen foto’s . We genieten in ieder geval enorm.

• 08 November 2018 - 16:35

Marjo:

De reis van je leven zo te horen.En dit is pas de eerste week Bijzonder hoor. Leuk het reisverslag.

• 08 November 2018 - 16:53

Fieke:

Oh wat onwijs leuk dat jullie dit allemaal hebben gezien.. Geniet er nog maar heerlijk van..
    En voor zaterdag 10 nov alvast gefeliciteerd met Eric en natuurlijk veel plezier
    .xxxx Fieke