Zuid Afrika 2018 - Reisverslag uit Marloth Park, Zuid-Afrika van Yvonne Jongh - WaarBenJij.nu Zuid Afrika 2018 - Reisverslag uit Marloth Park, Zuid-Afrika van Yvonne Jongh - WaarBenJij.nu

Zuid Afrika 2018

Door: YVONNE DE JONGH

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

02 November 2018 | Zuid-Afrika, Marloth Park

Dag 1 vanuit Zuid Afrika. De eerste dag was een dag van lang in het vliegtuig zitten en hangen, filmpje kijken, muziek luisteren en een beetje slapen. Om half 10 Nederlandse tijd kwamen wij hieraan. Meteen de klok een uurtje vooruit geschoven zodat het meteen half 11 was. Koffers opgepikt en naar onze lodge gegaan. Klein gebouwtje net buiten Johannesburg. Heerlijk geslapen en de volgende dag vroeg op. Ontbijtje buiten in een hutje . Mannen de auto opgehaald.Dit duurder echter iets langer dan gepland dus vertrokken wij rond half twaalf naar Marloth park. Uiteindelijk ook weer een lange dag in de auto zitten en onderweg nog even boodschappen gehaald. Komen wij in het park aan zien wij meteen al een paar impala's lopen. Het huis waar we nu verblijven is super groot en heel erg mooi. 's-avonds lekker de braai aangezet en heerlijk gegeten. Boven ons vlogen er bushbaby's om ons heen. Een soort mini aapje. Super schattig. WE zijn zo aan het genieten met zijn vieren Iets waar we al heel lang naar uitgekeken hebben. Morgen gaan we het park in. Dan gaat het echt gebeuren (hoop ik) Voor nu welterusten. En als het bericht even uitblijft de Wifi is niet overal beschikbaar. Foto's volgen later .

• 02 November 2018 - 18:20

Fieke:

Yvon en de rest wat is dit super en wat leuk dat je onszo op de hoogte houdt van deze geweldige reis.
    Ik kijk nu alweer uit naar het volgende verslag. Hopelijk is het bij jullie lekker weer hier is het koud maar het gaat weer iets warmer worden..

Heel veel liefs Fieke