Verslag 3 Zuid Afrika - Reisverslag uit Sabie, Zuid-Afrika van Yvonne Jongh - WaarBenJij.nu Verslag 3 Zuid Afrika - Reisverslag uit Sabie, Zuid-Afrika van Yvonne Jongh - WaarBenJij.nu

Verslag 3 Zuid Afrika

Door: Yvonne de Jongh

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

09 November 2018 | Zuid-Afrika, Sabie

Hier weer een verslag van de afgelopen twee dagen.
Gisteren in het Krugerpark een mooi schouwspel mogen beleven. Kwamen aanrijden bij een boom waar meerdere gieren in zaten. Er onder lagen hyena’s. Bijna aan de kant van de weg. Verderop in het park lagen vier leeuwen met een slachtoffer, een buffel. Eentje zat nog te sleuren en te eten . De ander drie lagen een beetje te dutten. Opeens stonden de hyena’s op en gingen ze zich verspreiden om de leeuwen. Het waren er een stuk of zeven. Ook de gieren kwamen dichterbij. We zaten te wachten totdat de hyena’s de leeuwen zouden aanvallen. Toen kwam er echter een mannetjesleeuw aanlopen . De hyena’s dropen af. Jammer maar de spanning was groot.
Vanmorgen lekker gezwommen in een heel klein zwembad. Lekker relaxen in de zon. Vanmiddag het park weer in geweest. Eric, Frans en Yolanda zagen een luipaard wegspringen van de rotsen. Dit heb ik helaas niet gezien. Wel twee neushoorns welke onze weg kruisten en Oliefanten met baby’s. Zo schattig. Voordat we het park uitgingen liep er nog een hyena langs de kant van de weg. Wat zien die beesten er toch gemeen uit. Nu weer in ons huisje. Wat boffen we toch.

• 09 November 2018 - 17:45

Tiny De Jongh:

Kijk uit naar zo'n verslag leuk om te lezen xx ma